ПОЛІТИКА ПОВЕРНЕННЯ І ПЕРЕНОС ТЕРМІН НАДАННЯ ПОСЛУГ
Якщо ми отримали запит на повернення:
(А) за шістдесят (60) і більше календарних днів до запланованої дати проведення заходу або майстер-класу, незалежно від причин відмови, ми повернемо вам усі отримані кошти (за вирахуванням комісій платіжних систем, пов'язаних із поверненням);
(Б) у період від п'ятдесяти дев'яти (59) до тридцяти (30) календарних днів включно до запланованої дати проведення або майстер-класу, незалежно від причин відмови – ми повертаємо отримані кошти за утриманням п'ятдесяти (50) % від сплаченої суми;
(В) у період від двадцяти дев'яти (29) до п'ятнадцяти (15) календарних днів включно до запланованої дати проведення заходу, або майстер-класу, незалежно від причин відмови – ми повертаємо отримані кошти, за утримання сімдесяти п'яти (75) % від сплаченої суми;
(г) менш ніж за п'ятнадцять (15) календарних днів до запланованої дати проведення заходу, а також після початку заходу (першого дня) та пізніше – ми не здійснюємо повернення. Ми утримаємо всю суму авансу як компенсацію збитків, завданих односторонньою відмовою від договору.
Оформлення повернення
Для відмови від послуг та оформлення повернення напишіть нам на адресу max.prim7@gmail.com, ми підтвердимо отримання запиту на повернення email-повідомленням за адресою, вказаною при оформленні замовлення. Якщо ви не отримаєте письмового підтвердження протягом 24 годин з моменту надсилання листа, зверніться до нашої служби підтримки за телефоном, вказаним на сайті.
Для оформлення повернення, обов'язково повідомте нам: ПІБ та email, вказані при оформленні замовлення; назва послуги (програми навчання, тренінгу чи пакету послуг); дату замовлення; інформацію про платежі; причини відмови від послуг, а також іншу необхідну інформацію.
Ви розумієте, що, якщо ви порушите порядок оформлення запиту на повернення або ж не надасте нам зазначену інформацію, ми маємо право відмовити вам у поверненні та не розглядати ваше звернення.
Наслідки відмови від послуг
Якщо ви оформили запит на повернення у вказаний термін, ми повернемо вам кошти протягом шістдесяти (60) днів з дня отримання запиту.
Для повернення коштів ми скористаємося тим самим способом платежу, який ви використовували для оплати послуг. Ми утримаємо із суми повернення всі додаткові комісії банків та платіжних систем, пов'язані з поверненням платежу.
Якщо ви не користувалися послугами (не взяли участь у заході, не переглянули доступні вам заняття) не з нашої вини або відмовилися від користування послугами з порушенням термінів та встановленого порядку, ми не відшкодовуємо вартість таких послуг.